lördag 19 december 2009

Julbord

Idag var det dags för julbordet på Kinnekulle=9 Så himla gott så jag åt till jag trodde att jag skulle sprängas! Shit, att det får plats så mkt mat i min lilla mage....Var mysigt att fira lite jul med vännerna oxå, för det var så det kändes.

Har verkligen fått riktig julkänsla i år, underbart. Dok har jag redan lyckats tröttna på glögg, pepparkakor o julmusik. Men nu har jag hållit upp med detta någon vecka, så jag börjar på sug igen. Weei=)

För ett tag sen lovade jag mig själv en sak....Att inte köpa några mer kläder. För jag behöver det verkligen inte! O just nu har jag så mkt annat jag vill lägga pengar på. Men nu har det gått några veckor sen jag köpte något o nu börjar det bli svårt. Var framme på stan o fik massage igår, o då tittade jag i lite skyltfönster. Det skulle jag inte gjort.....Vill ha! Men jag får spara pengar så jag har massor när jag ska till Stokholm i februari=) Ska bli så kul! Passa på att hälsa på favvo Mika samtidigt som vi ska se på världens bästa Kent.

Nu är det dags att sova, har lite sömn att ta igen. O i morgon har vi mkt att göra. Griljera skinka bl.a.

Föresten så har Douglas varit en riktig plåga i kväll....Busunge. Hoppas han uppför sig bättre i morgon=)

xoxo Bella

Inga kommentarer: