måndag 12 april 2010

Shit det var länge sen jag skrev...

Har funderat på detta ett tag men inte orkat ta tag i det....Men så läste jag precis Tereses blogg o blev lite inspirerad=)

Så va händer i mitt liv just nu???
Jo jag får nog säga att den största delen av min tid går till min älskade lille vovve. Han behöver det just nu. O även om det känns tufft i bland, o jag får tunga tankar, så i slutändan är han värd allt guld i hela världen!!!
I går började vi på en nu kurs, kontaktkurs heter den. Var ett helt jävla projekt att hitta till Götene Brukshunsklubb vill jag lova, låg mitt ute i skogen UTANFÖR Götene. The end of the world alltså.... Men vi fick oss en riktigt fin, solig, rolig men tuff eftermiddag. Nu har vi ju bara gått en gång men det känns bra inför fortsättningen=)

Idag har jag plockat lite här hemma o sen var vi ute i skogen, Douglas kutade omkring som en Duracell-kanin som vanligt=) O sen satt vi ute o solade o kastade lite boll. Livet är skönt idag!

xoxo Bella

Inga kommentarer: