torsdag 13 maj 2010

LångHelg

Såå himla skönt med en dag extra ledigt! Inte lika skönt att Douglas väckte mig 8:15 i morse för att han hörde grabbarna ute....Henrik, Stefan o Jonas håller nämligen på att dränera om delara av huset. Går väl sådär för dom tyvärr, verkar som att det inte är ordentlig gjort sen iannan. Så det kommer ta längre tid än vad vi hade trott...Men så länge det blir bra i slutändan så är vi nöjda!

Dom senaste veckorna har det varit fullt upp för mig o det känns verkligen...Förra helgen var jag I stockholm o såg Lady Gaga, hon var helt vansinig verkligen=) O helgen iannan var jag i jönköping hos Lolls. Så nu behöver jag verkligen vila! men det är svårt det där, för alltid att man har nått att göra ju...Men ska försöka vara lugn idag.....Imorgon ska vi ta kort på Douglas o på eftermiddagen ska jag umgås lite med Malin. Så himla kul att hon också ska skaffa vovve=) Hoppas dom kommer bli bästisar! På lördag blir det kanske Älvaslaget (beror ju på vädret) o konfirmation på dagen o sen fest på kvällen. På söndag fyller Douglas 1 år(!) o på eftermiddagen ska vi ju på våran kurs.

På tal om kurs så håller vi just nu på att planera inför hösten kurs. Lutar åt att det får bli Grundlydnad innan vi går Agility. Man ska nämligen klara ett inträdes prov för att få gå Agility o jag vet inte om vi gör det. Så då får vi gå Grundlydnad först så vi får lite hjälp med det vi måste klara. Lite tråkigt kanske men det är så det får bli. Dumt att stressa in i något o sen bara klara det halvdant. O Douglas är ju bara 1 år så förhoppningsvis har vi många år framför oss att gå en massa spännade kurser=)

Nu ska jag baka rabarberpaj till dom duktiga pojkarna!

xoxo Bella

Inga kommentarer: